FAQ
Rejestracja
i logowanie
i logowanie
Zamówienia
Płatności
Dostawa
Zwroty
i reklamacje
i reklamacje
Oferta
Promocje
Pozostałe
-
Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, nie musisz zakładać konta. Istnieje możliwość zakupu jako „gość”, jednak posiadanie konta wiele ułatwia. Możesz w jednym miejscu zobaczyć wszystkie Twoje zamówienia, sprawdzić na jakim etapie znajduje się Twój aktualny zakup, czy też sprawdzić zebraną ilość punktów w programie lojalnościowym. -
Jak założyć konto?
Konto możesz założyć na dwa sposoby:- W zakładce "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Podczas rejestracji musisz podać wszystkie wymagane dane oraz ustawić login i hasło.
- Bezpośrednio podczas składania zamówienia. Musisz zaznaczyć opcję "Załóż konto w trakcie składania zamówienia". Dane zostaną automatycznie przypisane do Twojego konta.
-
Jak zalogować się na swoje konto?
Aby zalogować się na swoje konto, przejdź do zakładki "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Możesz także się zalogować podczas składania zamówienia. -
Nie pamiętam hasła i nie mogę się zalogować na swoje konto, jak odzyskać hasło?
Hasło odzyskasz po przejściu do zakładki "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Następnie musisz kliknąć "Nie pamiętam loginu lub hasła", wpisać adres E-mail przypisany do konta i kliknąć przycisk "Przypomnij hasło". -
Jak usunąć konto?
Jeśli chcesz usunąć konto, musisz skontaktować się z naszą obsługą. -
Jak zmienić dane na swoim koncie?
Aby zmienić dane, musisz zalogować się na swoje konto. Następnie przejdź do zakładki "Dane osobowe". Edycję musisz potwierdzić, klikając w przycisk "Zapisz zmiany". -
Jak złożyć zamówienie?
- Znajdź interesujący Cię produkt, a następnie wybierz rozmiar, który potrzebujesz;
- Kliknij w zielony przycisk "Dodaj do koszyka";
- Przejdź do koszyka;
- Przejdź do kasy;
- Uzupełnij swoje dane;
- Wybierz metodę płatności oraz sposób dostawy;
- Zaakceptuj obowiązkowe zgody;
- Kliknij w zielony przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
-
Gdzie sprawdzić status zamówienia?
O każdym etapie zamówienia na bieżąco informujemy mailowo. Dodatkowo możesz sprawdzić status, klikając w "Status zamówienia". Następnie podaj numer zamówienia oraz E-mail lub nr telefonu i kliknij w "Sprawdź status zamówienia". -
Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?
Jeśli nie przystąpiliśmy jeszcze do realizacji Twojego zamówienia, to zmiany są możliwe. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta. -
Czy mogę sprawdzić historię swoich zamówień?
Historię swoich dotychczasowych zamówień sprawdzisz na swoim koncie, w polu „Zamówienia i dostępne środki”. -
Czy mogę łączyć kilka zamówień w jedno?
Jeśli złożyłeś kilka zamówień w naszym sklepie internetowym i chcesz abyśmy połączyli je w jedno, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. -
Jak anulować zamówienie?
Możesz anulować tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze wysłane. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta. -
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub E-mail?
Tak. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj wcześniej kod produktu, który Cię interesuje. -
Produkt, który chcę kupić jest niedostępny. Kiedy będzie ponownie w sprzedaży?
Jeśli interesujący Cię produkt jest aktualnie niedostępny, kliknij w rozmiar, który potrzebujesz. Następnie wpisz swój adres E-mail i kliknij w "Powiadom o dostępności". Jeżeli rozmiar, który potrzebujesz, pojawi się w sprzedaży, otrzymasz wiadomość E-mail z informacją. -
Jak opłacić zamówienie?
Wszystkie dostępne metody płatności wraz z dodatkowymi informacjami znajdziesz tutaj. -
Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić później?
Tak. Nasz sklep oferuje płatności odroczone PayPo. Wybierz podczas składania zamówienia płatność za pośrednictwem PayPo i postępuj zgodnie z instrukcjami.
W momencie, gdy serwis PayPo pozytywnie oceni Twoją zdolność kredytową, my będziemy mogli przystąpić do realizacji zamówienia a Ty rozliczysz się z PayPo bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów do 30 dni. Dodatkowo masz możliwość rozłożenia spłaty na wygodne raty. -
Czy mogę zmienić metodę płatności?
Tak. Jeżeli zamówienie zostało już złożone, to wystarczy, że klikniesz w "Wybierz inną metodę płatności" w podsumowaniu zamówienia. Możesz się także skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj wcześniej numer zamówienia, w którym chcesz dokonać zmiany. -
Jaki jest czas dostawy?
Zamówienia realizujemy zwykle w 24h od złożenia i opłacenia zamówienia. W niektórych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu. -
Jaki jest koszt dostawy?
Wszystkie aktualne koszty dostawy sprawdzisz tutaj. -
Czy wysyłacie za granicę?
Tak. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie z dostawą za granicę a Twojego kraju nie ma na liście podczas składania zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. -
Jak sprawdzić status przesyłki?
Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki.
Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki. -
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak. Sprawdź szczegóły tutaj. -
Jak zwrócić produkt?
Zwrotu możesz dokonać tutaj. Przygotuj wcześniej numer zamówienia oraz adres E-mail lub numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Możesz skorzystać z opcji szybkiego zwrotu do Paczkomatu InPost. -
Jak złożyć reklamację?
Reklamację należy zgłosić tutaj. Przygotuj wcześniej numer zamówienia oraz adres E-mail lub numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia. Wskaż powód złożenia reklamacji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Kiedy Dział Obsługi Reklamacji potwierdzi Twoje zgłoszenie, otrzymasz kod do Paczkomatu InPost. -
Jak mogę wymienić produkt?
Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i od razu złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. W celu szybkiej realizacji wymiany, możesz od razu opłacić nowe zamówienie. -
Na jaki adres wysłać zwracany produkt?
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres:
ARMODO
ul. Głęboka 34
43-400 Cieszyn -
Kto płaci za zwrot towaru?
Koszty zwrotu są po stronie Klienta. Dajemy możliwość skorzystania z szybkich zwrotów przez Paczkomaty InPost za jedyne 9 zł. -
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków trafi do Ciebie w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania i zweryfikowania otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć maksymalnie do 14 dni. -
Czy muszę drukować dokumenty do wygenerowanego przeze mnie zwrotu?
Nie jest to konieczne. Wystarczy, że dołączysz do przesyłki zwrotnej potwierdzenie sprzedaży, które zostało dołączone do zamówienia. -
Podczas dodawania zwrotu, system informuje, że podane zamówienie nie istnieje. Co zrobić?
Należy upewnić się, że wprowadzone dane są zgodne z zamówieniem. Upewnij się, że na początku lub na końcu nie ma "spacji". Jeśli system nadal nie znajduje Twojego zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. -
Czy muszę mieć założone konto, aby dokonać zwrotu?
Nie musisz posiadać konta w naszym sklepie internetowym. -
W jakiej formie otrzymam zwrot środków, jeśli zamówienie było płatne przy odbiorze?
Jeżeli zamówienie było opłacone przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane podczas dodawania zwrotu konto. -
Jak wziąć udział udział w programie lojalnościowym?
Jeżeli chcesz wziąć udział w programie lojalnościowym, załóż konto w naszym sklepie internetowym. Posiadając konto i robiąc zakupy, zbierasz punkty, które potem możesz wymienić na atrakcyjne rabaty. Więcej informacji o programie lojalnościowym znajdziesz tutaj. -
Ile punktów lojalnościowych otrzymam za zakupy?
Za każdą wydaną złotówkę, otrzymasz jeden punkt. -
Na co mogę wymienić zebrane punkty lojalnościowe?
Zgromadzone na Twoim koncie klienta punkty możesz w dowolnej chwili wymienić na atrakcyjny rabat. -
Gdzie wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wpisać w koszyku. Kliknij w "Dodaj kod rabatowy" poniżej nagłówka "PODSUMOWANIE". W rozwiniętej zakładce wprowadź kod rabatowy, a następnie kliknij "ZATWIERDŹ". -
Jak otrzymać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz otrzymać po zapisaniu się do Newslettera. O prowadzonych akcjach z kodami rabatowymi informujemy w pasku informacyjnym, w górnej części naszej strony. Oprócz tego organizujemy unikalne rabaty dla subskrybentów naszego Newslettera. -
Dlaczego kod rabatowy nie działa?
Kod rabatowy nie działa, gdy wybrany przez Ciebie produkt został już przeceniony lub nie może być sprzedawany w tańszej cenie ze względu na politykę cenową producenta. -
Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych podczas składania zamówienia?
Nie. Możesz skorzystać tylko z jednego kodu rabatowego. -
Czy rabaty się łączą?
Promocje nie łączą się. -
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny?
Adres naszego sklepu stacjonarnego: ul. Głęboka 34, 43-400 Cieszyn -
Kiedy mogę się z wami kontaktować?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-13:30.