FAQ

Rejestracja
i logowanie
Zamówienia
Płatności
Dostawa
Zwroty
i reklamacje
Oferta
Promocje
Pozostałe
  • Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?

    Aby złożyć zamówienie, nie musisz zakładać konta. Istnieje możliwość zakupu jako „gość”, jednak posiadanie konta wiele ułatwia. Możesz w jednym miejscu zobaczyć wszystkie Twoje zamówienia, sprawdzić na jakim etapie znajduje się Twój aktualny zakup, czy też sprawdzić zebraną ilość punktów w programie lojalnościowym.
  • Jak założyć konto?

    Konto możesz założyć na dwa sposoby:
    1. W zakładce "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Podczas rejestracji musisz podać wszystkie wymagane dane oraz ustawić login i hasło.
    2. Bezpośrednio podczas składania zamówienia. Musisz zaznaczyć opcję "Załóż konto w trakcie składania zamówienia". Dane zostaną automatycznie przypisane do Twojego konta.
  • Jak zalogować się na swoje konto?

    Aby zalogować się na swoje konto, przejdź do zakładki "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Możesz także się zalogować podczas składania zamówienia.
  • Nie pamiętam hasła i nie mogę się zalogować na swoje konto, jak odzyskać hasło?

    Hasło odzyskasz po przejściu do zakładki "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Następnie musisz kliknąć "Nie pamiętam loginu lub hasła", wpisać adres E-mail przypisany do konta i kliknąć przycisk "Przypomnij hasło".
  • Jak usunąć konto?

    Jeśli chcesz usunąć konto, musisz skontaktować się z naszą obsługą.
  • Jak zmienić dane na swoim koncie?

    Aby zmienić dane, musisz zalogować się na swoje konto. Następnie przejdź do zakładki "Dane osobowe". Edycję musisz potwierdzić, klikając w przycisk "Zapisz zmiany".
  • Jak złożyć zamówienie?

    1. Znajdź interesujący Cię produkt, a następnie wybierz rozmiar, który potrzebujesz;
    2. Kliknij w zielony przycisk "Dodaj do koszyka";
    3. Przejdź do koszyka;
    4. Przejdź do kasy;
    5. Uzupełnij swoje dane;
    6. Wybierz metodę płatności oraz sposób dostawy;
    7. Zaakceptuj obowiązkowe zgody;
    8. Kliknij w zielony przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
  • Gdzie sprawdzić status zamówienia?

    O każdym etapie zamówienia na bieżąco informujemy mailowo. Dodatkowo możesz sprawdzić status, klikając w "Status zamówienia". Następnie podaj numer zamówienia oraz E-mail lub nr telefonu i kliknij w "Sprawdź status zamówienia".
  • Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

    Jeśli nie przystąpiliśmy jeszcze do realizacji Twojego zamówienia, to zmiany są możliwe. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Czy mogę sprawdzić historię swoich zamówień?

    Historię swoich dotychczasowych zamówień sprawdzisz na swoim koncie, w polu „Zamówienia i dostępne środki”.
  • Czy mogę łączyć kilka zamówień w jedno?

    Jeśli złożyłeś kilka zamówień w naszym sklepie internetowym i chcesz abyśmy połączyli je w jedno, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Jak anulować zamówienie?

    Możesz anulować tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze wysłane. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub E-mail?

    Tak. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj wcześniej kod produktu, który Cię interesuje.
  • Produkt, który chcę kupić jest niedostępny. Kiedy będzie ponownie w sprzedaży?

    Jeśli interesujący Cię produkt jest aktualnie niedostępny, kliknij w rozmiar, który potrzebujesz. Następnie wpisz swój adres E-mail i kliknij w "Powiadom o dostępności". Jeżeli rozmiar, który potrzebujesz, pojawi się w sprzedaży, otrzymasz wiadomość E-mail z informacją.
  • Jak opłacić zamówienie?

    Wszystkie dostępne metody płatności wraz z dodatkowymi informacjami znajdziesz tutaj.
  • Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić później?

    Tak. Nasz sklep oferuje płatności odroczone PayPo. Wybierz podczas składania zamówienia płatność za pośrednictwem PayPo i postępuj zgodnie z instrukcjami.
    W momencie, gdy serwis PayPo pozytywnie oceni Twoją zdolność kredytową, my będziemy mogli przystąpić do realizacji zamówienia a Ty rozliczysz się z PayPo bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów do 30 dni. Dodatkowo masz możliwość rozłożenia spłaty na wygodne raty.
  • Czy mogę zmienić metodę płatności?

    Tak. Jeżeli zamówienie zostało już złożone, to wystarczy, że klikniesz w "Wybierz inną metodę płatności" w podsumowaniu zamówienia. Możesz się także skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj wcześniej numer zamówienia, w którym chcesz dokonać zmiany.
  • Jaki jest czas dostawy?

    Zamówienia realizujemy zwykle w 24h od złożenia i opłacenia zamówienia. W niektórych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu.
  • Jaki jest koszt dostawy?

    Wszystkie aktualne koszty dostawy sprawdzisz tutaj.
  • Czy wysyłacie za granicę?

    Tak. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie z dostawą za granicę a Twojego kraju nie ma na liście podczas składania zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Jak sprawdzić status przesyłki?

    DPD
    Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki.
    InPost
    Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki.
  • Czy oferujecie darmową wysyłkę?

    Tak. Sprawdź szczegóły tutaj.
  • Jak zwrócić produkt?

    Zwrotu możesz dokonać tutaj. Przygotuj wcześniej numer zamówienia oraz adres E-mail lub numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Możesz skorzystać z opcji szybkiego zwrotu do Paczkomatu InPost.
  • Jak złożyć reklamację?

    Reklamację należy zgłosić tutaj. Przygotuj wcześniej numer zamówienia oraz adres E-mail lub numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia. Wskaż powód złożenia reklamacji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Kiedy Dział Obsługi Reklamacji potwierdzi Twoje zgłoszenie, otrzymasz kod do Paczkomatu InPost.
  • Jak mogę wymienić produkt?

    Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i od razu złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. W celu szybkiej realizacji wymiany, możesz od razu opłacić nowe zamówienie.
  • Na jaki adres wysłać zwracany produkt?

    Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres:
    ARMODO
    ul. Głęboka 34
    43-400 Cieszyn
  • Kto płaci za zwrot towaru?

    Koszty zwrotu są po stronie Klienta. Dajemy możliwość skorzystania z szybkich zwrotów przez Paczkomaty InPost za jedyne 9 zł.
  • Kiedy otrzymam zwrot środków?

    Zwrot środków trafi do Ciebie w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania i zweryfikowania otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć maksymalnie do 14 dni.
  • Czy muszę drukować dokumenty do wygenerowanego przeze mnie zwrotu?

    Nie jest to konieczne. Wystarczy, że dołączysz do przesyłki zwrotnej potwierdzenie sprzedaży, które zostało dołączone do zamówienia.
  • Podczas dodawania zwrotu, system informuje, że podane zamówienie nie istnieje. Co zrobić?

    Należy upewnić się, że wprowadzone dane są zgodne z zamówieniem. Upewnij się, że na początku lub na końcu nie ma "spacji". Jeśli system nadal nie znajduje Twojego zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Czy muszę mieć założone konto, aby dokonać zwrotu?

    Nie musisz posiadać konta w naszym sklepie internetowym.
  • W jakiej formie otrzymam zwrot środków, jeśli zamówienie było płatne przy odbiorze?

    Jeżeli zamówienie było opłacone przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane podczas dodawania zwrotu konto.
  • Jak wziąć udział udział w programie lojalnościowym?

    Jeżeli chcesz wziąć udział w programie lojalnościowym, załóż konto w naszym sklepie internetowym. Posiadając konto i robiąc zakupy, zbierasz punkty, które potem możesz wymienić na atrakcyjne rabaty. Więcej informacji o programie lojalnościowym znajdziesz tutaj.
  • Ile punktów lojalnościowych otrzymam za zakupy?

    Za każdą wydaną złotówkę, otrzymasz jeden punkt.
  • Na co mogę wymienić zebrane punkty lojalnościowe?

    Zgromadzone na Twoim koncie klienta punkty możesz w dowolnej chwili wymienić na atrakcyjny rabat.
  • Gdzie wpisać kod rabatowy?

    Kod rabatowy możesz wpisać w koszyku. Kliknij w "Dodaj kod rabatowy" poniżej nagłówka "PODSUMOWANIE". W rozwiniętej zakładce wprowadź kod rabatowy, a następnie kliknij "ZATWIERDŹ".
  • Jak otrzymać kod rabatowy?

    Kod rabatowy możesz otrzymać po zapisaniu się do Newslettera. O prowadzonych akcjach z kodami rabatowymi informujemy w pasku informacyjnym, w górnej części naszej strony. Oprócz tego organizujemy unikalne rabaty dla subskrybentów naszego Newslettera.
  • Dlaczego kod rabatowy nie działa?

    Kod rabatowy nie działa, gdy wybrany przez Ciebie produkt został już przeceniony lub nie może być sprzedawany w tańszej cenie ze względu na politykę cenową producenta.
  • Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych podczas składania zamówienia?

    Nie. Możesz skorzystać tylko z jednego kodu rabatowego.
  • Czy rabaty się łączą?

    Promocje nie łączą się.
  • Gdzie znajduje się sklep stacjonarny?

    Adres naszego sklepu stacjonarnego: ul. Głęboka 34, 43-400 Cieszyn
  • Kiedy mogę się z wami kontaktować?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-13:30.
pixel