FAQ
Rejestracja
i logowanie
i logowanie
Zamówienia
Płatności
Dostawa
Zwroty
i reklamacje
i reklamacje
Oferta
Promocje
Pozostałe
-
Czy muszę założyć konto, aby złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, nie musisz zakładać konta. Istnieje możliwość zakupu jako „gość”, jednak posiadanie konta wiele ułatwia. Możesz w jednym miejscu zobaczyć wszystkie Twoje zamówienia, sprawdzić na jakim etapie znajduje się Twój aktualny zakup, czy też sprawdzić zebraną ilość punktów w programie lojalnościowym.Jak założyć konto?
Konto możesz założyć na dwa sposoby:- W zakładce "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Podczas rejestracji musisz podać wszystkie wymagane dane oraz ustawić login i hasło.
- Bezpośrednio podczas składania zamówienia. Musisz zaznaczyć opcję "Załóż konto w trakcie składania zamówienia". Dane zostaną automatycznie przypisane do Twojego konta.
Jak zalogować się na swoje konto?
Aby zalogować się na swoje konto, przejdź do zakładki "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Możesz także się zalogować podczas składania zamówienia.Nie pamiętam hasła i nie mogę się zalogować na swoje konto, jak odzyskać hasło?
Hasło odzyskasz po przejściu do zakładki "Moje konto", która znajduje się w dolnej części strony. Następnie musisz kliknąć "Nie pamiętam loginu lub hasła", wpisać adres E-mail przypisany do konta i kliknąć przycisk "Przypomij hasło".Jak usunąć konto?
Jeśli chcesz usunąć konto, musisz skontaktować się z naszą obsługą.Jak zmienić dane na swoim koncie?
Aby zmienić dane, musisz zalogować się na swoje konto. Następnie przejdź do zakładki "Dane osobowe". Edycję musisz potwierdzić, klikając w przycisk "Zapisz zmiany". -
Jak złożyć zamówienie?
- Znajdź interesujący Cię produkt, a następnie wybierz rozmiar, który potrzebujesz;
- Kliknij w zielony przycisk "Dodaj do koszyka";
- Przejdź do koszyka;
- Przejdź do kasy;
- Uzupełnij swoje dane;
- Wybierz metodę płatności oraz sposób dostawy;
- Zaakceptuj obowiązkowe zgody;
- Kliknij w zielony przycisk "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty".
Gdzie sprawdzić status zamówienia?
O każdym etapie zamówienia na bieżąco informujemy mailowo. Dodatkowo możesz sprawdzić status, klikając w "Status zamówienia". Następnie podaj numer zamówienia oraz E-mail lub nr telefomu i kliknij w "Sprawdź status zamówienia".Czy mogę zmienić złożóne już zamówienie?
Jeśli nie przystąpiliśmy jeszcze do realizacji Twojego zamówienia, to zmiany są możliwe. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta.Czy mogę sprawdzić historię swoich zamówień?
Historię swoich dotychczasowych zamówień sprawdzisz na swoim koncie, w polu „Zamówienia i dostępne środki”.Czy mogę łączyć kilka zamówień w jedno?
Jeśli złożyłeś kilka zamówień w naszym sklepie internetowym i chcesz abyśmy połączyli je w jedno, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.Jak anulować zamówienie?
Możesz anulować tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze wysłane. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta.Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon lub E-mail?
Tak. Skontaktuj się w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj wcześniej kod produktu, który Cię interesuje.Produkt, który chcę kupić jest niedostępny. Kiedy będzie ponownie w sprzedaży?
Jeśli interesujący Cię produkt jest aktualnie niedostępny, kliknij w rozmiar, który potrzenujesz. Następnie wpisz swój adres E-mail i kliknij w "Powiadom o dostępności". Jeżeli rozmiar, który potrzebujesz, pojawi się w sprzedaży, otrzymasz wiadomość E-mail z informacją. -
Jak opłacić zamówienie?
Wszystkie dostępne metody płatności wraz z dodatkowymi informacjami znajdziesz tutaj.Czy mogę złożyć zamówienie i zapłacić później?
Tak. Nasz sklep oferuje płatności odroczone PayPo. Wybierz podczas składania zamówienia płątność za pośrednictwem PayPo i postępuj zgodnie z instrukcjami.
W momencie, gdy serwis PayPo pozytywnie oceni Twoją zdolność kredytową, my będziemy mogli przystąpić do realizacji zamówienia a Ty rozliczysz się z PayPo bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów do 30 dni. Dodatkowo masz możliwość rozłożenia spłaty na wygodne raty.Czy mogę zmienić metode płatności?
Tak. Jeżeli zamówienie zostało już złożone, to wystarczy, że klkiniesz w "Wybierz inną metodę płatności" w podsumowaniu zamówienia. Możesz się także skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj wcześniej numer zamówienia, w którym chcesz dokonać zmiany. -
Jaki jest czas dostawy?
Zamówienia realizujemy zwykle w 24h od złożenia i opłacenia zamówienia. W niektórych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu.Jaki jest koszt dostawy?
Wszystkie aktualne koszty dostawy sprawdzisz tutaj.Czy wysyłacie za granicę?
Tak. Jeżeli chcesz złożyć zamówienie z dostawą za granicę a Twojego kraju nie ma na liście podczas składania zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.Jak sprawdzić status przesyłki?
Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki.
Kliknij tutaj aby sprawdzić status przesyłki.Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak. Sprawdź szczegóły tutaj. -
Jak zwrócić produkt?
Zwrotu możesz dokonać tutaj. Przygotuj wcześniej numer zamówienia oraz adres E-mail lub numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Możesz skorzystać z opcji szybkiego zwrotu do Paczkomatu InPost.Jak złożyć reklamację?
Reklamację należy zgłosić tutaj. Przygotuj wcześniej numer zamówienia oraz adres E-mail lub numer telefonu, który został podany podczas składania zamówienia. Wskaż powód złożenia reklamacji i postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Kiedy Dział Obsługi Reklamacji potwierdzi Twoje zgłoszenie, otrzymasz kod do Paczkomatu InPost.Jak mogę wymienić produkt?
Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i od razu złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. W celu szybkiej realizacji wymiany, możesz od razu opłacić nowe zamówienie.Na jaki adres wysłać zwarcany produkt?
Przesyłkę zwrotną należy wysłać na adres:
ARMODO
ul. Głęboka 34
43-400 CieszynKto płaci za zwrot towaru?
Koszty zwrotu są po stronie Klienta. Dajemy możliwość skorzystania z szybkich zwrotów przez Paczkomaty InPost za jedyne 9 zł.Kiedy otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków trafi do Ciebie w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania i zweryfikowania otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć maksymalnie do 14 dni.Czy muszę drukować dokumenty do wygenerowanego przeze mnie zwrotu?
Nie jest to konieczne. Wystarczy, że dołączysz do przesyłki zwrotnej potwierdzenie sprzedaży, które zostało dołączone do zamówienia.Podczas dodawania zwrotu, system informuje, że podane zamówienie nie istnieje. Co zrobić?
Należy upewnić się, że wprowadzone dane są zgodne z zamówieniem. Upewnij się, że na początku lub na końcu nie ma "spacji". Jeśli system nadal nie znajduje Twojego zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.Czy muszę mieć założone konto, aby dokonać zwrotu?
Nie musisz posiadać konta w naszym sklepie internetowym.W jakiej formie otrzymam zwrot środków, jeśli zamówienie było płatne przy odbiorze?
Jeżeli zamówienie było opłacone przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane podczas dodawania zwrotu konto. -
Jak wziąć udział udział w programie lojalnościowym?
Jeżeli chcesz wziąć udział w programie lojalnościowym, załóż konto w naszym sklepie internetowym. Posiadając konto i robiąc zakupy, zbierasz punkty, które potem możesz wymienić na atrakcyjne rabaty. Więcej informacji o programie lojalnościowym zanjdziesz tutaj.Ile punktów lojalnościowych otrzymam za zakupy?
Za każdą wydaną złotówkę, otrzymasz jeden punkt.Na co mogę wymienić zebrane punkty lojalnościowe?
Zgromadzone na Twoim koncie klienta punkty możesz w dowolnej chwili wymienić na atrakcyjny rabat. -
Gdzie wpisać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz wpisać w koszyku. Kliknij w "Dodaj kod rabatowy" poniżej nagłówka "PODSUMOWANIE". W rozwiniętej zakładce wprowadź kod rabatowy, a następnie kliknij "ZATWIERDŹ".Jak otrztmać kod rabatowy?
Kod rabatowy możesz otrzymać po zapisaniu się do Newslettera. O prowadzonych akcjach z kodami rabatowymi informujemy w pasku informacyjnym, w górnej części naszej strony. Oprócz tego organizujemy unikalne rabaty dla subskrybentów naszego Newslettera.Dlaczego kod rabatowy nie działa?
Kod rabatowy nie działa, gdy wybrany przez Ciebie produkt został już przeceniony lub nie może być sprzedawany w tańszej cenie ze względu na politykę cenową producenta.Czy mogę użyć kilku kodów rabatowych podczas składania zamówienia?
Nie. Możesz skorzystać tylko z jednego kodu rabatowego.Czy rabaty się łączą?
Promocje nie łączą się. -
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny?
Adres naszego sklepu stacjonarnego: ul. Głęboka 34, 43-400 CieszynKiedy mogę się z wami kontaktować?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-13:30.