Odstąpienie od umowy
Biuro Obsługi Klienta |
|
Jak wymienić produkt?
Szybka realizacja wymian to podstawa! Jak to zrobić? Dokonaj zwrotu zamówionego towaru i od razu złóż nowe zamówienie. Zarezerwujemy wybrany przez Ciebie produkt, żeby nikt nie wykupił go wcześniej. W celu szybkiej realizacji wymiany, możesz od razu opłacić nowe zamówienie.
Jak zwrócić produkt?
Wejdź na stronę armodo.pl/zwrot i wybierz zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkty. | Zaznacz produkty, które chcesz zwrócić | Wybierz sposób, formę i punkt zwrotu, a następnie potwierdź, klikając w przycisk DODAJ ZGŁOSZENIE ZWROTU. |
Zapakuj produkt
Wydrukuj zgłoszenie zwrotu, w którym znajduje się etykieta zwrotna wraz z instrukcją nadania. | Zabezpiecz zwracany towar i wraz z podpisanym zgłoszeniem zwrotu umieść go w odpowiednim opakowaniu. UWAGA: nie niszcz oryginalnego pudełka np. zaklejając go taśmą |
Nadaj paczkę wybranym przez Ciebie sposobem na adres: ARMODO ul. Głęboka 34 43-400 Cieszyn (Polska) |
Zwrot środków
Zwrot środków trafi do Ciebie w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania i zweryfikowania otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może się wydłużyć maksymalnie do 14 dni.
W zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności, zwrot środków otrzymasz tą samą metodą. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane podczas dodawania zwrotu konto lub na saldo Klienta (jeżeli wybrałeś tę opcję).
Jeśli zamówienie było opłacone przez PayPal lub Przelewy24, pieniądze zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów lub na saldo Klienta (jeżeli wybrałeś tę opcję).
Zwrot środków skutkuje korektą dokumentu potwierdzającego zakup.